MITSUBISHI MOTORS ZÍSKALO PRESTIŽNÍ OCENĚNÍ ZA VYSOKOU ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST A KVALITU POPRODEJNÍCH SLUŽEB

Společnost M Motors CZ, autorizovaný dovozce Mitsubishi Motors do České republiky s hrdostí oznamuje významný úspěch v rámci mezinárodního hodnocení výkonnosti zastoupení značky v oblasti zákaznické spokojenosti a poprodejních služeb. V silné konkurenci z celé Evropy si český tým odnáší prestižní ocenění, která potvrzují jejich vysoký standard, dlouhodobý důraz na kvalitu služeb a hluboký závazek ke spokojenosti zákazníků.

 

  • 1. místo v ČR v kategorii Customer Experience (Zákaznická spokojenost)
  • 1. místo v ČR v kategorii Overall Aftersales Performance (Kvalita poprodejních služeb)

 

Mitsubishi - ocenění za zákaznickou spokojenost a kvalitu poprodejních služeb
Mitsubishi - ocenění za zákaznickou spokojenost a kvalitu poprodejních služeb
Mitsubishi - ocenění za zákaznickou spokojenost a kvalitu poprodejních služeb

 

Vynikající výsledek v oblasti zákaznické spokojenosti

V kategorii Customer Experience (Zákaznická spokojenost) obsadilo Mitsubishi Motors v České republice 1. místo, což potvrzuje vysokou kvalitu služeb a vstřícný přístup k zákazníkům.

Toto hodnocení je založeno na zpětné vazbě od zákazníků, kteří využili služby autorizovaných servisů Mitsubishi, a reflektuje úroveň profesionální péče, komunikace, dostupnosti služeb i celkového zákaznického komfortu. Výsledky ukazují, že se náš tým systematicky zaměřuje na budování důvěry a loajality zákazníků prostřednictvím individuálního přístupu a vysoké kvality služeb.

 

Vynikající výsledek za kvalitu poprodejních služeb

Zcela mimořádného úspěchu jsme dosáhli také v kategorii Overall Aftersales Performance – KAIZEN GRAND MASTER (kvalita poprodejních služeb), kde si Mitsubishi Motors v České republice vybojovalo 1. místo. Toto ocenění odráží soustavné zlepšování procesů podle filozofie KAIZEN – tedy kontinuálního zlepšování – a výjimečné výsledky v oblasti řízení servisních operací, zásobování náhradními díly, školení personálu a zákaznické péče. Úspěch v této kategorii je důkazem komplexního přístupu k budování efektivního, kvalitního a udržitelného servisního zázemí.

 

„Jsme nesmírně hrdí na to, že naše úsilí bylo oceněno na mezinárodní úrovni. Věříme, že špičková zákaznická spokojenost začíná nejen kvalitním produktem, ale i nadstandardní péčí v každé fázi zákaznické cesty – od první návštěvy showroomu až po pravidelný servis vozu," říká Kamil Šilhavý, generální ředitel M Motors CZ.

„Tato ocenění jsou výsledkem každodenního úsilí našich týmů, které kladou důraz na kvalitu, transparentnost a maximální spokojenost našich zákazníků. Je to pro nás závazek i motivace nadále zlepšovat všechny aspekty našich služeb," dodává Aleš Durdil, technický ředitel M Motors CZ.