Modelová řada Mitsubishi Outlander slaví již 15 let své existence. O její úspěšnosti svědčí i prodejní výsledky – více než 1,5 milionu prodaných vozů ve většině zemí celého světa, tři modelové generace (od června 2001 do srpna 2016 – podrobnosti v poznámce) a v současnosti i expanze na čínský trh.
http://www.mitsubishi-otors.com/publish/pressrelease_en/corporate/2016/news/detailg826.html
Stávající zákazníci znají Outlander i díky velmi úspěšné variantě PHEV, která představuje celosvětově nejprodávanější hybridní vůz s technologií Plug-in.
Z pohledu prodejních objemů představoval model Outlander pro Mitsubishi Motors Corporation (MMC) vždy důležitou roli, což však platí i pro jeho samotný koncepční význam, kdy každá ze tří generací postupně otevírala nové brány, nejen pro společnost MMC jako takovou, ale i pro celé odvětví:
* Studie „ASX" představená v roce 2001 na autosalonu v Detroitu – předchůdce Outlanderu první generace (v Japonsku „Airtrek")
Tuto klíčovou roli si Outlander udržel, a tak na podzim 2015 v rámci modelového provedení 2016 představil novou vizuální identitu MMC, označovanou jako „dynamický štít" (Dynamic Shield).
Neméně strategická je vedoucí úloha modelu Outlander v rámci produktového plánování Mitsubishi Motors, v současnosti i do budoucna.
Společně s uvedením výrazně přepracovaného nového Outlanderu (MY16) přibližně před rokem zahájila MMC novou produktovou ofenzivu na nejbližší období...
... s klíčovým postavením vozů typu SUV (malých, středních i velkých),
... včetně nabídky provedení s pohonem Plug-in hybrid nebo s čistě elektrickým pohonem (v závislosti na konkrétním trhu a modelu),
... s jasně rozpoznatelnou tváří díky markantnímu designovému jazyku,
... s japonským řemeslným zpracováním interiéru i exteriéru na potvrzení staronového důrazu na kvalitu značky, příslušející úspěšné 99leté historii a dědictví Mitsubishi.
*Čína, Tchaj-wan a Hongkong