Mitsubishi s výrazným náskokem na prvním místě ve statistice spolehlivosti vozidel v Německu
Po koncepčním vozidle "Concept XR PHEV II" odhaleném na autosalonu v Ženevě v roce 2015 a dalším konceptu s názvem "eX Concept" představeném ve stejném roce na autosalonu v Tokiu pokračuje společnost Mitsubishi Motors Corporation ( MMC) i nadále v budování své designérské filozofie a současně potvrzuje svou rostoucí roli stoporcentního (SUV) hráče.
Společnosti Nissan Motor Co., Ltd., (dále jen „Nissan") a Mitsubishi Motors Corporation, (dále jen „MMC") oznámily, že dnes podepsaly rámcovou dohodu o vytvoření rozsáhlé strategické aliance mezi touto dvojicí japonských automobilek.
Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) dnes oznámila své prodejní a finanční výsledky za fiskální rok 2015 (FY2015).
Vybroušená vývojová studie eX Concept od Mitsubishi Motors, která byla s velkým úspěchem odhalená v roce 2015 na autosalonu v Tokiu, se prezentuje i na mezinárodním ženevském autosalonu 2016 – a poukazuje tak na design, technologická řešení a marketingové pojetí budoucího kompaktního crossoveru Mitsubishi s elektrickým pohonem.
Automobilka Mitsubishi, která se těší pověsti schopného specialisty na vozy SUV, s chutí objevuje nové interpretace různých motivů, pokud možno nekonformně a kreativně – což je luxus, jaký si značka může dovolit jen díky své bezmála stoleté historii.
Jen několik týdnů po světové premiéře na autosalonu v Los Angeles v listopadu 2015 přijíždí do Evropy modernizované Mitsubishi ASX, které představuje další interpretaci nové vizuální identity MMC, označované „Dynamic Shield" (dynamický štít)
Po nabitém roce, kdy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) v Evropě představila mj. dva nové modely (L200 5. generace a nový Outlander 2016) a současně oznámila návrat do motoristického sportu (Outlander PHEV na rallyové soutěži Baja Portalegre 500), se MMC bude i letos zaměřovat na dobrodružnou povahu své modelové řady SUV – v současnosti i do budoucna...
Česká Republika a Slovensko obsadili v žebříčku 34 zemí vynikající 15. místo s nárůstem prodeje o 41%