Nové Mitsubishi Grandis: Jízdní vlastnosti

Jakmile usednete za volant, hned poznáte, že Grandis je přesně to auto, na které jste čekali. Je praktické a úsporné, stejně dobře se v něm budete cítit ve městě, na  klikatých venkovských silnicích i na dálnici.

Nové Mitsubishi Grandis - pohonné jednotky

POHONNÉ JEDNOTKY

Plynulá jízda plná radosti

Vyberte si ze dvou hybridních verzí: mild hybridu nebo plně hybridního pohonu. Obě nabízejí svižné zrychlení, nízkou spotřebu paliva a nízké emise. Díky automatickému výběru ideálního jízdního režimu a dalším moderním technologiím je jízda s Grandisem vždy potěšením.

Nové Mitsubishi Grandis - inovativní technologie hybridu

INOVATIVNÍ TECHNOLOGIE HYBRIDU

2 elektromotory a benzínový motor

Grandis využívá moderní hybridní technologii pohonu, která představuje současnou světovou špičku. Celý systém se skládá ze šesti hlavních částí: dvou elektromotorů, benzinového motoru, baterie pohonu, řidící jednotky a inteligentní převodovky. Jde o skutečně průlomové řešení v oblasti hybridních pohonů, které je chráněno 150 patenty.

Nové Mitsubishi Grandis - pružné zrychlení

PRUŽNÉ A POHOTOVÉ ZRYCHLENÍ

Dostatek výkonu, když je to potřeba

Díky hybridnímu pohonu nabízí Grandis svižné a okamžité zrychlení. To oceníte například při předjíždění nebo pokud potřebujete najet na dálnici z připojovacího pruhu.

Nové Mitsubishi Grandis - nízká spotřeba a emise

NÍZKÁ SPOTŘEBA A EMISE

Nízké provozní náklady a ohleduplnost k životnímu prostředí

V městském provozu dokáže Grandis jezdit až 80% času čistě na elektřinu, což snižuje spotřebu paliva až o 40 %. Kromě úsporného provozu se vyznačuje také nízkými emisemi CO₂. Z hlediska nízkých nákladů na provoz patří Grandis ke špičce ve své třídě.

Nové Mitsubishi Grandis - hybridní režimy

5 HYBRIDNÍCH REŽIMŮ

Automatický výběr jízdního režimu

Pokročilý hybridní systém automaticky volí optimální režim podle aktuálních jízdních podmínek. K dispozici je pět jízdních režimů: čistě elektrická jízda (EV), dynamická jízda, rekuperační zpomalování a brzdění (režim B), dobíjení baterie pomocí spalovacího motoru a režim E-Drive. Řidič může také manuálně zvolit režim E‑Save, který udržuje úroveň nabití baterie nad 40 %.

4 JÍZDNÍ REŽIMY

Prostřednictvím multimediálního systému SDA si snadno přizpůsobíte atmosféru uvnitř vozu i samotný jízdní projev podle vlastních preferencí.